Logo
Do’s voor het toepassen van het logo
Hieronder zijn een aantal eenvoudige regels beschrijven voor het toepassen van het logo.
- Het logo dient voldoende contrast te hebben met de achtergrond. In de basis worden alleen het donker-groene en off-white logo gebruikt.
- Mocht er voor printdrukwerk (advertentie of programmaboekje) een zwart of wit logo benodigd zijn, dan kan bij hoge uitzondering het zwarte of witte logo gebruikt worden. Het gebruik hiervan is niet gewenst.
- Plaatsing op een document gebeurt met een witmarge van 15 mm aan de bovenkant.
- De minimale afmeting van het logo inclusief pay-off is 50 mm.


Do’s voor het gebruiken van het logo
Er zijn 4 manieren waarop het logo gebruikt kan worden, deze kun je hier vinden.
- Als nog niet duidelijk is dat het om Huyze Drost gaat dan dient het volledige logo gebruikt te worden.
- Als het duidelijk is dat het om Huyze Drost gaat, kan ook het losse icoon worden gebruikt. ESTD 2006 is soms niet goed leesbaar, in dit geval dient het icoon zonder ESTD 2006 gebruikt te worden.


Do’s voor het gebruiken van de pay-off
Hieronder zijn een aantal eenvoudige regels beschreven bij het gebruik van de dynamische pay-off.
- De pay-off dient niet in het logo aangepast te worden maar kan dynamisch als tekst worden gebruikt.
- Als de pay-off dynamisch gebruikt wordt, vervalt de pay-off onder het logo. Zie het logo op deze pagina.
- De hoofdwoorden waarmee je het woord “ontdek” in de pay-off kunt vervangen zijn: locaties, events en catering. Deze volgorde dient gehanteerd te worden. Deze hoofdwoorden dienen gebruikt te worden als nog niet duidelijk is waar Huyze Drost precies voor staat.
- Als het al duidelijk is waar Huyze Drost voor staat dan mogen andere subwoorden gebruikt worden in de dynamische pay-off.
- Het aangepaste woord in de dynamische pay-off mag de secundaire kleur bevatten. Deze kun je hier vinden.


Dont's
Hiernaast zijn een aantal voorbeelden te vinden van hoe je het logo niet moet gebruiken. Houd het logo altijd in zijn originele vorm zoals hier aangegeven.



